Zamówienia publiczne


Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na wykonanie usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiajacego własnym transportem Wykonanwcy.

27‑09‑2013 14:02:04

Warta: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczania do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 393458 - 2013; data zamieszczenia: 27.09.2013

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak, numer ogłoszenia w BZP: 181705 - 2013r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorzadu powiatowego - Placówka opiekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczania do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.09.2013.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

3.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej FEL - MED Sp. z o.o, ul. Szpitalna 6, 92-207 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)

: 41686,08 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty: 37260,00


  • Oferta z najniższą ceną: 37260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49376,40


  • Waluta: PLN.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawia

19‑09‑2013 09:43:10





INFORMACJA


o wyborze najkorzystniejszej oferty





Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 9 września 2013 roku na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej

"FEL - MED." Sp. z o.o.

ul. Szpitalna 6

92 - 207 Łódź

w cenie 37 260,00 zł. brutto, (słownie: trzydzieści siedem tysięcy dwieście sześćdziesiąt 00/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 3 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. CATERMED S.A, ul. Ks. Siemaszki 15 A, 31 - 201 Kraków. Cena oferty - 41 841,60 zł. Oferta uzyskała 89 pkt.

3. MAXI - FOOD, Usługi gastronomiczne, Jarosław Wiśnik, ul. Przyszkole 42, 93-552 Łódź. Cena oferty - 49 376, 40 zł. Oferta uzyskała 75 pkt.

Rafałówka, 19.09.2013 roku.



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie: Usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.

09‑09‑2013 14:21:03



Warta: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 181705 - 2013; data zamieszczenia: 09.09.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorzadu powiatowego - Placówka Oipekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:

usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Rozpoczęcie: 01.10.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym (spełnia - nie spełnia).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 40.000,00 zł. brutto W przypadku Wykonawców, którzy dokonali w/w usługę w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość usługi po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

18.09.2013 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo -Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.

27‑06‑2013 15:30:36

Warta: Usługa polegającą na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 126847 - 2013; data zamieszczenia: 27.06.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 219988 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorzadu powiatowego - Placówka Oipekuńczo - Wychowawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegającą na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.06.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CATERMED S.A., ul. Ks. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 42721,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 42200,40
  • Oferta z najniższą ceną: 42200,40 / Oferta z najwyższą ceną: 49072,80
  • Waluta: PLN.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawia

18‑06‑2013 09:36:49




INFORMACJA


o wyborze najkorzystniejszej oferty




Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 7 czerwca 2013 roku na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:


CATERMED S. A .

ul. Ks. Siemaszki 15 A

31 - 201 Kraków

w cenie 42 200,40 zł. brutto, (słownie: czterdzieści dwa tysiące dwieście złotych 40/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 2 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. MAXI - FOOD, Usługi gastronomiczne, Jarosław Wiśnik, ul. Przyszkole 42, 93-552 Łódź. Cena oferty - 49 072,80 zł. Oferta uzyskała 86 pkt.

Rafałówka, 18.06.2013 roku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

ogłoszenie o zmianie ogloszenia 219988-2013 data 07.06.2013

12‑06‑2013 15:18:11
Ogłoszenie powiązane:
Ogłoszenie nr 219988-2013 z dnia 2013-06-07 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Warta
Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na przygotowaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ.
Termin składania ofert: 2013-06-17


Numer ogłoszenia: 109825 - 2013; data zamieszczenia: 12.06.2013

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA


Ogłoszenie dotyczy:

Ogłoszenia o zamówieniu.


Informacje o zmienianym ogłoszeniu:

219988 - 2013 data 07.06.2013 r.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.


SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU


II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: III.4.1.
  • W ogłoszeniu jest: wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;.
  • W ogłoszeniu powinno być: wykaz wykonanych usług (co najmniej jednej), w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączenia dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie..
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

07‑06‑2013 13:04:54

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie; Usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 219988 - 2013; data zamieszczenia: 07.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka organizacyjna samorzadu powiatowego.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:

usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest: Usługa polegająca na przygotowaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr 1 do SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Rozpoczęcie: 01.07.2013.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, (spełnia - nie spełnia).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 40.000,00 zł. brutto W przypadku Wykonawców, którzy dokonali w/w usługę w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość usługi po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

17.06.2013 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawi

14‑12‑2012 11:51:53

INFORMACJA


o wyborze najkorzystniejszej oferty


Dom Dziecka w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 04.12.2012r. na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

MAXI - FOOD

Usługi gastronomiczne

Jarosław Wiśnik

ul. Przyszkole 42

93-552 Łódź

w cenie 97.142,70 zł. brutto, (słownie: dziewięćdziesiąt siedem tysięcy sto czterdzieści dwa 70/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 4 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "FEL-MED." Sp. z o.o. ul. Szpitalna 6, 92-207 Łódź. Cena oferty - 162.900,00 zł. Oferta uzyskała 59,63 pkt.

3. Samodzielny Publiczny Rehabilitacyjno-Leczniczy Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci w Rafałówce Rafałówka 2, 98-290 Warta. Cena oferty - 107.662,60 zł. Oferta uzyskała 90,23 pkt.

4. Bar SMAKOSZ Józefa Bartczak ul. Sieradzka 65, 98-235 Błaszki. Cena oferty - 135.750,00 zł. Oferta uzyskała 71,56 pkt.

Rafałówka, 14.12.2012 roku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.

04‑12‑2012 13:15:51

Rafałówka: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.
Numer ogłoszenia: 256139 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka , Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka - jednostka samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże i udokumentuje wykonanie usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie: min. 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 90.000,00 zł. brutto. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Parafowany wzór umowy, jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka w Rafałówce Rafałówka 2, 98-290 Warta..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.12.2012 godzina 12:00, miejsce: Dom Dziecka w Rafałówce Rafałówka 2, 98-290 Warta..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o unieważnieniu postepowania na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.

04‑12‑2012 13:09:25

Rafałówka, 04.12.2012r.

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA


D.Dz.3311.9.2012


Dotyczy: postępowania o zamówienie na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem. Ogłoszenie o zamówieniu nr 469380 z dnia 23.11.2012r.

Zamawiający informuje, że na podstawie art. 93, ust.1, pkt 1 Pzp. (Dz.U. z 2010r. Nr 113, 759 ze zmianami) unieważnia ww. postępowanie, ponieważ do ostatecznego terminu składania ofert tj. do 04.12.2012 godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Maria Holak

Dyrektor Domu Dziecka w Rafałówce
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 51 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Justyna Nogala
email: pow@rafalowka.pl tel.:+48438296785 fax: +48438296865
, w dniu:  29‑05‑2009 11:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Maria Holak
email: pow@rafalowka.pl tel.:0438296785 fax: 0438296865
, w dniu:  29‑05‑2009 11:12:00
Data ostatniej aktualizacji:
31‑01‑2019 09:13:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany Data aktualizacji Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
Wczytaj kolejne wersje artykułu
Pokaż archiwalne komunikaty publikowane na tej stronie