Zamówienia publiczne


Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na roboty budowlane polegające na remoncie korytarza w Placówce Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")



INFORMACJA

o wyborze najkorzystniejszej oferty







Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 8 września 2014 roku na wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie korytarza w budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Sowała Janusz

TECH - BUD

ul. Spacerowa 71

98 - 220 Zduńska Wola

w cenie 18 508, 98 zł. brutto, (słownie: osiemnaście tysięcy pięćset osiem złotych 98/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 4 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Żychlińskie Przedsiębiorstwo Ofertowo - Budowlane "PROFERT" Kamila Józefowicz, ul. Wiejska 10, 99 - 320 Żychlin. Cena oferty - 28 729,69 zł. Oferta uzyskała 64,42 pkt.

3. Zakład Remontowo - Budowlany "POLBUD" Andrzej Podsiadły, ul. Dworska 19, 98 - 200 Sieradz. Cena oferty - 22 396,26 zł. Oferta uzyskała 82,64 pkt.

4. GRAFIT Sp. z o.o., ul. Zachodnia 19, 98 - 200 Sieradz.

Cena oferty - 20 272,35 zł. Oferta uzyskała 91,30 pkt.

Rafałówka, 24 września 2014 roku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na remont korytarza w budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Warta: Remont korytarza w budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce.
Numer ogłoszenia: 298540 - 2014; data zamieszczenia: 08.09.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorządu powiatowego - Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont korytarza w budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:

roboty budowlane.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest remont korytarza w budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rafałówce, obejmujący: 1) remont podłóg - założenie płytek kamionkowych, 2) remont ścian - wykonanie gładzi gipsowych, malowanie ścian farbami emulsyjnymi i olejnymi..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.21.50.00-7, 45.23.20.00-2, 45.42.10.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Zakończenie: 15.11.2014.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie zero - jedynkowym (spełnia - nie spełnia)


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dysponuje co najmniej 1 osobą, posiadającą stosowne uprawnienia budowlane Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.4.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44 ) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1 Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.5.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Oferta, parafowany wzór umowy, kosztorys ofertowy.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98 - 290 Warta.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

23.09.2014 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98 - 290 Warta, pokój pracownika socjalnego..


IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")


Warta: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 249534 - 2014; data zamieszczenia: 25.07.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak, numer ogłoszenia w BZP: 228894 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorządu powiatowego - Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt 5, 5.1, 5.2 SIWZ..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.07.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

1.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • CATERMED S.A., ul. ks. Siemaszki 15 A, 31-201 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)

: 59833,04 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty: 62424,00


  • Oferta z najniższą ceną: 62424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 62424,00


  • Waluta: PLN.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawia

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")



INFORMACJA

o wyborze najkorzystniejszej oferty



Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 8 lipca 2014 roku na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

CATERMED S. A .

ul. Ks. Siemaszki 15 A

31 - 201 Kraków

w cenie 62 424, 00 zł. brutto, (słownie: sześćdziesiąt dwa tysiące czterysta dwadzieścia cztery złote 00/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo - jedyna w postępowaniu. Oferta uzyskała 100 pkt.

Rafałówka, 18 lipca 2014 roku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiajacego własnym transportem Wykonawcy.

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")


Warta: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 228894 - 2014; data zamieszczenia: 08.07.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorządu powiatowego - Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:

usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera pkt, 5, 5.1, 5.2 SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Rozpoczęcie: 01.08.2014.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WADIUM


Informacja na temat wadium:

1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1100,00 złotych (słownie złotych: jeden tysiąc sto 00/100 ). 2.Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 49 1020 2212 0000 5602 0344 6721 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie zero - jedynkowym ( spełnia - nie spełnia)


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości minimum 40 000, 00 złotych brutto. W przypadku wykonawców, którzy dokonali w/w usługę w innych walutach niż PLN, zamawiający przeliczy wartość usługi po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40 000,00 złotych.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda: 1.dokumentów dotyczących charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, 2.dokumentów dotyczących zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

18.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, pokój pracownika socjalnego..


IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na rozbudowę budynku Placówki Opiekuńczo - Wchowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego.

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Warta: Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego.
Numer ogłoszenia: 211094 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak, numer ogłoszenia w BZP: 115923 - 2014r.


Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:

nie.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865, faks.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorządu powiatowego - Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego..


II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane.


II.3) Określenie przedmiotu zamówienia:

Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce- dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego. Inwestycja przewiduje następujące roboty: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamentowanie, roboty murarskie i murowe, betonowanie, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych ( podłoża i posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne ), roboty w zakresie stolarki budowlanej ( montaż ościeżnic, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, okien, drzwi aluminiowych, podokienników), izolacje cieplne ( tynki zewnętrzne, izolacje cieplne, ocieplanie ścian budynku, tynki mineralne), malowanie farbami powierzchni zewnętrznych tynków, obróbki blacharskie, balustrady schodowe, obrzeża betonowe, nawierzchnia z kostki brukowej, instalowanie windy - dostarczenie i montaż windy GL MRL - MC firmy GMV o udźwigu 630 kg, instalowanie centralnego ogrzewania (wykonanie instalacji c.o , wpięcie przewodów do instalacji c.o. kotłowni, podejść do grzejników, montaż grzejników, zaworów i głowic do grzejników), roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych ( wykonanie nowych instalacji elektrycznych zgodnie z projektem, montaż osprzętu i opraw, wykonanie podłączeń urządzeń wentylacyjnych, wykonanie instalacji odgromowej). Szczegółowy opis przedmiotu określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, szczegółowe wymogi, które znajdują się w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji i 36 - miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia..


II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.22.10-6, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0.


SEKCJA III: PROCEDURA


III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:

Przetarg nieograniczony


III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.06.2014.


IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:

4.


IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

0.


IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grafit Sp. z o.o, ul. Zachodnia 19, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT)

: 286879,80 PLN.


IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ


  • Cena wybranej oferty: 295940,10


  • Oferta z najniższą ceną: 295940,10 / Oferta z najwyższą ceną: 481937,59


  • Waluta: PLN.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie robót budowlanych polegajacych na rozbudowie budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")



INFORMACJA

o wyborze najkorzystniejszej oferty








Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 29 maja 2014 roku na wykonanie robót budowlanych polegających na rozbudowie budynku Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

GRAFIT Sp. z o.o.

ul. Zachodnia 19

98 - 200 Sieradz

w cenie 295 940,10 zł. brutto, (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt pięć tysięcy dziewięćset czterdzieści złotych 10/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 4 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. Firma Budowlana "KAR BUD" Kuszczyński Karol ul. Wiatraki 10, 62-730 Dobra. Cena oferty - 356 815,23 zł. Oferta uzyskała 82,94 pkt.

3. P.H.B "ZAMBUD II" Bartłomiej Biniek, ul. Oksińskiego 62, 98 - 200 Sieradz. Cena oferty - 481 937,59 zł. Oferta uzyskała 61,41 pkt.

4. INET SYSTEM Artur Werbicki, ul. Warcka 6, 98 - 200 Sieradz.

Cena oferty - 312 448,94 zł. Oferta uzyskała 94,72 pkt.

Rafałówka, 16 czerwca 2014 roku.

Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Ogłoszenie o zamówieniu na rozbudowę budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego .

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")


Warta: Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego .
Numer ogłoszenia: 115923 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorzadu powiatowego - Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego ..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Rafałówce - dobudowa klatki schodowej oraz dźwigu osobowego. Inwestycja przewiduje następujące roboty: roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, fundamentowanie, roboty murarskie i murowe, betonowanie, wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych, roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych (podłoża i posadzki, tynki i okładziny wewnętrzne), roboty w zakresie stolarki budowlanej (montaż ościeżnic, skrzydeł drzwiowych wewnętrznych, okien, drzwi aluminiowych, podokienników), izolacje cieplne (tynki zewnętrzne, izolacje cieplne, ocieplanie ścian budynku, tynki mineralne), malowanie farbami powierzchni zewnętrznych tynków, obróbki blacharskie, balustrady schodowe, obrzeża betonowe, nawierzchnia z kostki brukowej, instalowanie windy - dostarczenie i montaż windy GL MRL - MC firmy GMV o udźwigu 630 kg, instalowanie centralnego ogrzewania (wykonanie instalacji c.o, wpięcie przewodów do instalacji c.o. kotłowni, podejść do grzejników, montaż grzejników, zaworów i głowic do grzejników), roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych (wykonanie nowych instalacji elektrycznych zgodnie z projektem, montaż osprzętu i opraw, wykonanie podłączeń urządzeń wentylacyjnych, wykonanie instalacji odgromowej). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiary robót, szczegółowe wymogi, które znajdują się w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ . Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę, co najmniej 36 - miesięcznej gwarancji i 36 - miesięcznej rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.22.10-6, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.40.00.00-1, 45.31.31.00-5, 45.33.11.00-7, 45.31.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 8600,00 złotych (słownie złotych: osiem tysięcy sześćset 00/100 ). 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy PZP, tj.: a) pieniądzu b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: nr 49 1020 2212 0000 5602 0344 6721 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium przed upływem terminu składania ofert spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy PZP, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 5 w związku z art. 24 ust. 4 ustawy. 8. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z art. 46 ustawy PZP.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, (spełnia - nie spełnia).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej 3 roboty budowlane polegające na przebudowie, rozbudowie, remoncie lub budowie obiektów budowlanych o wartości każdej z tych robót co najmniej 250 000,00 zł brutto. UWAGA: w przypadku wykonawców, którzy realizowali roboty budowlane w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość netto tych robót po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.2.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.3.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. W szczególności Wykonawca wykaże, iż dysponuje 1 osobą, która będzie kierować robotami budowlanymi posiadającymi uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie właściwych dla przedmiotu zamówienia.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.4.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 280 000,00 złotych Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. 7.2.5.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta, parafowany wzór umowy, kosztorys ofertowy, umowa z podwykonawcą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany treści umowy w przypadku: przedłużenia terminu realizacji robót na skutek niekorzystnych dla jakości robót warunków atmosferycznych, konieczności wykonania zamówień dodatkowych, zmiany pierwotnie przyjętych do realizacji materiałów, lub sposobu wykonania - wykonanie robót zamiennych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98 - 290 Warta..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98 - 290 Warta, pokój pracownika socjalnego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty w wyniku rozstrzygnięcia przetargu nieograniczonego na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby zamawia

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")







INFORMACJA


o wyborze najkorzystniejszej oferty




Dyrektor Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 29 listopada 2013 roku na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:

Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej

"FEL - MED" Sp. z o.o.

ul. Szpitalna 6

92 - 207 Łódź

w cenie 143 335,50 zł. brutto, (słownie: sto czterdzieści trzy tysiące trzysta trzydzieści pięć zł 50/100 zł.). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Oferta uzyskała 100 pkt.

Zamawiający informuje, że w postępowaniu uczestniczyło 2 Wykonawców:

1. Ww. wybrana jako najkorzystniejsza.

2. CATERMED S.A, ul. Ks. Siemaszki 15 A, 31 - 201 Kraków. Cena oferty - 159 432, 00 zł. Oferta uzyskała 89,90 pkt.

Rafałówka, 10.12.2013 roku.



Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")


Warta: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy.
Numer ogłoszenia: 492910 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza w Rafałówce , Rafałówka 2, 98-290 Warta, woj. łódzkie, tel. 43 8296785 lub 8296865.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: jednostka samorzadu powiatowego - Placówka Oipekuńczo - Wychowawcza.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy..


II.1.2) Rodzaj zamówienia:

usługi.


II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Załącznik Nr 1 do SIWZ..


II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:

nie.


II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:

nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:

Rozpoczęcie: 01.01.2014.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.2) ZALICZKI


III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW


  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym (spełnia - nie spełnia).


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 2 usługi tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości min. 40.000,00 zł. brutto W przypadku Wykonawców, którzy dokonali w/w usługę w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość usługi po średnim kursie NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o zamówieniu.


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca złożył oświadczenie (zgodnie z art. 22 ust. 1 i art. 44) na formularzu zgodnym z treścią Formularza 1.


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • Ocena dokonana zostanie poprzez sprawdzenie, czy Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 40.000,00 zł.


III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY


III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY


Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)


Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając, w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.


SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:

przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

najniższa cena.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1)

Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:

09.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Placówka Opiekuńczo - Wychowawcza w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta.


IV.4.5) Termin związania ofertą:

okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).


IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:

nie

Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 51 Numer strony: 1  2  3  4  5  
Informacja wytworzona przez:
Justyna Nogala
email: pow@rafalowka.pl tel.:+48438296785 fax: +48438296865
, w dniu:  29‑05‑2009 11:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Maria Holak
email: pow@rafalowka.pl tel.:0438296785 fax: 0438296865
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
31‑01‑2019 09:13:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive