ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na żywienie w 2008 roku
Dom Dziecka w Rafałówce ogłasza przetarg nieograniczony na wykonywanie usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r. .
umowa o świadczenie usług żywieniowych
Na podstawie postępowania przetargowego w dniu 29.08.2007r. została zawarta umowa pomiędzy Domem Dziecka w Rafałówce a Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce o świadczenie usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków i zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze do przygotowywania posiłków dla niemowląt oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych do siedziby Domu Dziecka w Rafałówce.
Umowa w załączeniu.
ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na usługę żywienia
OGŁOSZENIE
1. Zamawiający : Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta
Tel :. (0-43) 829-67-85, fax : (0-43) 829-68-65
e-mail : domdzieckawrafalowce@xl.wp.pl
2. Tryb zamówienia : przetarg nieograniczony o wartości zamówienia
mniejszej niż określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8
CPV55321000-6, 55521200-0
3. Opis przedmiotu zamówienia :
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na :
1) przygotowywaniu posiłków w ilości : I śniadanie 3660 porcji, II
śniadanie 3660 porcji, obiad 3660 porcji, podwieczorek 3660 porcji, kolacja 3660 porcji,
2) zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze opisane w załączniku Nr 1 do SIWZ,
3) dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr1 do SIWZ.
4. Uzyskanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona jest na stronie
internetowej : www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl. Można
ją także uzyskać w siedzibie Zamawiającego - Rafałówka 2, gm Warta
5. Pracownicy Zamawiającego uprawnieni do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami :
Maria Holak - dyrektor Domu Dziecka , w dni robocze w godzinach 800 -1400. tel. (0-43 ) 829-67-85 lub 829-68-65
6. Termin wykonania zamówienia :
Termin wykonania zamówienia : od 1 września 2007 roku do 31 grudnia 2007 roku.
7. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w administracji Domu Dziecka w Rafałówce do dnia 20 sierpnia 2007 roku do godziny 1300
8. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Sekretariat Domu Dziecka w Rafałówce, 20 sierpnia 2007 roku, godzina 1315
9. Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie :
Cena (waga) - 100%
10. Termin związania ofertą
Termin związania Wykonawców ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania oferty.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędziecie poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania ofert częściowych.
Zamawiający nie wymaga wpłacania wadium.
Internet/Tablica ogłoszeń - 9 - 20 sierpnia 2007 roku.
Ogłoszenie o przetargu na sprzedaż drewna
Ogłoszenie Dyrektora Domu Dziecka w Rafałówce o przetargu nieograniczonym ustnym na sprzedaż drewna w ilości 21,56 metrów sześciennych.
ogłoszenie o wyniku przetargu na budowę oczyszczalni ścieków
OGŁOSZENIE
Domu Dziecka w Rafałówce, z siedzibą: ul. Rafałówka 2, 98-290 Warta tel. (0 - 43) 829-67-85, faks: 829-68-65, o przetargu nieograniczonym, o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia poniżej 60.000 euro, na budowę biologiczno-mechanicznej oczyszczalni ścieków z drenażem rozsączającym oraz przebudowa kanalizacji sanitarnej zewnętrznej i instalacji wewnętrznej.
CPV 45232421-9, 45232410-9
Pracownicy upoważnieni przez Zamawiającego do kontaktów z Wykonawcami:
Maria Holak tel. (0-43) 829-67-85 w godz. 800-1400, Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia opublikowana została na stronie internetowej Domu Dziecka pod adresem www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl, można również uzyskać drogą elektroniczną na wniosek Wykonawcy przesłany drogą pocztową lub elektronicznie na adres domdzieckawrafalowce@xl.wp.pl , lub otrzymać w siedzibie Zamawiającego lub za zaliczeniem pocztowym (15,00 zł.). Dokumentacja projektowa jest dostępna na żądanie Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego. Adres strony internetowej Zamawiającego www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl
Oferty należy składać w Domu Dziecka w Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Warta, do dnia 19.06.2007 roku do godz. 1000.
Zamawiający otworzy oferty w swojej siedzibie w Sali konferencyjnej, w dniu 19.06.2007 roku o godz. 1015.
Nie dopuszcza się składania oferty wariantowej.
Nie dopuszcza się składania oferty częściowej.
Zamawiający nie wymaga składania wadium.
Termin związania ofertą zgodnie z przepisami art. 85, ust. 1 Pzp. 30 dni od dnia otwarcia ofert.
Termin realizacji zamówienia / wymagany: od podpisania umowy do 30.09.2007 roku.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez Zamawiającego od Wykonawcy.
Kryteria wyboru oferty i ich znaczenie:
cena (waga) - 100 %,
Internet/Tablica ogłoszeń Rafałówka, dnia 08.06. – 19.06.2007 roku
ogłoszenie o wyniku przetargu na usługi pralnicze
pieczęć zamawiającego
|
Przed wypełnieniem proszę zapoznać się z instrukcją na str. 3.
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
Dom Dziecka w Rafałówce
b) REGON: 730155631
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
98- 290, Rafałówka, Łódzkie, Sieradzki
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
-, 2, -
e) internet: http:// __________________________________ e-mail: ___________@_________________________
f) numer kierunkowy 0 43
tel. 8296865 faks 8296865
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
świadczenie usług pralniczych w okresie od 2 stycznia do 31 sierpnia 2007 roku
3) Wartość zamówienia przyjęta przy wszczęciu postępowania (bez VAT) 37 446,00 zł = 8535 euro
słownie: trzydzieści siedem tysięcy czterysta czterdzieści sześć 00/00
4) Ogłoszenie o postępowaniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nr |___|___|___| rok wydania |___|___|___|___| poz. |___|___|___|___|___|___|
lub postępowanie przeprowadzono w trybie
z wolnej ręki negocjacji z zach. konkurencji zapytania o cenę
PKWiU: |___|___| . |___|___| . |___| przedmiotu zamówienia
5) - dopuszczono składanie ofert częściowych; liczba zadań wynosi ___________
Oznaczenie oferty częściowej: ________________________________________
7) Dane o ofertach:
a) liczba złożonych ofert: 2 b) liczba ofert odrzuconych i ofert nie rozpatrzonych z powodu wykluczenia oferenta: ________________________________________
8) Ceny ofert:
a) cena najtańszej oferty : 2,20zł b) cena najdroższej oferty : 4,64 zł
- wybrano ofertę (9a) lub - przetarg unieważniono (9b)
9a) Wybrano następującą ofertę:
a) firma: Pralnia Garnizonowa
b) REGON: | 73009742500024
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
98 - 200 Sieradz
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
Wojska Polskiego 78
e) internet: http:// ___________________________________ e-mail: __________@_________________
f) numer kierunkowy 043
tel. 826-15-45 faks________________________________
Cena wybranej oferty: 2,20zł za 1 kg prania słownie: dwa złote 00/100 za 1kg prania
9b) Postępowanie unieważniono z powodu: (art. 27 b ust.1 ustawy):
- w postępowaniu prowadzonym w trybie innym niż tryb zamówienia z wolnej ręki wpłynęły mniej niż dwie oferty nie podlegające odrzuceniu lub mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo postępowanie jest dotknięte wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
ogłoszenie o wyniku przetargu na usługi żywieniowe
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Przed wypełnieniem proszę zapoznać się z instrukcją na str. 3.
1) Zamawiający:
a) pełna nazwa zamawiającego:
Dom Dziecka w Rafałówce
b) REGON: 730155631
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
98- 290, Rafałówka, Łódzkie, Sieradzki
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
-, 2, -
e) internet: http:// __________________________________ e-mail: ___________@_________________________
f) numer kierunkowy 0 43
tel. 8296865 faks 8296865
2) Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na:
świadczenie usług gastronomicznych oraz zaopatrzenie kuchni mlecznej w okresie od 1 stycznia do 31 sierpnia 2007 roku
3) Wartość zamówienia przyjęta przy wszczęciu postępowania (bez VAT) 178 320,00 zł = 40 647 euro
słownie: sto siedemdziesiąt siedem sześćset trzydzieści 00/100 zł = czterdzieści trzy tysiące osiemset dziewięćdziesiąt trzy 62/100 euro
4) Ogłoszenie o postępowaniu zostało opublikowane w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Nr |___|___|___| rok wydania |___|___|___|___| poz. |___|___|___|___|___|___|
lub postępowanie przeprowadzono w trybie
z wolnej ręki negocjacji z zach. konkurencji zapytania o cenę
PKWiU: |___|___| . |___|___| . |___| przedmiotu zamówienia
5) - dopuszczono składanie ofert częściowych; liczba zadań wynosi ___________
6) Oznaczenie oferty częściowej: ________________________________________
7) Dane o ofertach:
a) liczba złożonych ofert: 1 b) liczba ofert odrzuconych i ofert nie rozpatrzonych z powodu wykluczenia oferenta: ________________________________________
8) Ceny ofert:
a) cena najtańszej oferty : netto 126 444,06 zł b) cena najdroższej oferty :
- wybrano ofertę (9a) lub - przetarg unieważniono (9b)
9a) Wybrano następującą ofertę:
a) firma: SPS ZOZ dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce, 98-290 Warta
b) REGON: |_0_|_0__|_0__|_3__|_0_|_0__|_7_|__5_|_9__|
c) kod, miejscowość, województwo, powiat:
98 - 290 , Warta, Łódzkie , Sieradzki
d) ulica, nr domu, nr lokalu:
Rafałówka 2
e) internet: http:// ___________________________________ e-mail: __________@_________________
f) numer kierunkowy 043
tel. 8296864 lub 8296820 faks________________________________
Cena wybranej oferty: netto 126 444,06 zł. słownie: sto dwadzieścia sześć tysięcy czterysta czterdzieści cztery 06/00
brutto 134 681, 76 zł słownie : sto trzydzieści cztery tysiące sześćset osiemdziesiąt jeden 76/100
9b) Postępowanie unieważniono z powodu: (art. 27 b ust.1 ustawy):
- w postępowaniu prowadzonym w trybie innym niż tryb zamówienia z wolnej ręki wpłynęły mniej niż dwie oferty nie podlegające odrzuceniu lub mniej niż dwa wnioski o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym,
- cena najkorzystniejszej oferty przewyższała kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na finansowanie zamówienia,
- wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
- zamawiający nie dopełnił obowiązku zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo postępowanie jest dotknięte wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy.
ogłoszenie o przetargu na świadczenie usług żywieniowych
Dom Dziecka w Rafałówce ogłasza przetarg nieograniczony na świadczenie usług gastronomicznych obejmujących przygotowanie posiłków oraz ich dostarczanie do siedziby Zamawiającego oraz zaopatrzenie kuchni mlecznej w okresie od 1 stycznia 2007r. do 31 sierpnia 2007r..
Termin składania ofert: do 19.12.2006r. do godziny 11.00.
Miejsce składania ofert: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta.
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w załączeniu.
ogłoszenie o przetargu na usługi pralnicze
Dom Dziecka w Rafałówce ogłasza przetarg nieograniczony na wykonywanie usług pralniczych: bielizny, pościeli i odzieży w okresie od 2 stycznia 2007r. do 31 sierpnia 2007r., w ilosci około 900 kg miesięcznie. Dzienna ilość prania wynika z potrzeb bieżących Zamawiającego i bedzie ustalana każdorazowo przy odbiorze.
Termin składania oferty: do 20 grudnia 2006r. do godziny 11.00.
Miejsce składania oferty: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta
Kryterium wyboru: cena 100%
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia w załączniku.