Zamówienia publiczne


Ogłoszenie o zamówieniu publicznym na remont pomieszczeń Domu Dziecka w Rafałówce w tym remont pokoi dziecięcych i wychowawców, aneksów kuchennych, korytarza, adaptacja pomieszczenia do zajęć rekreacy

$dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")

Rafałówka: Remont pomieszczeń Domu Dziecka w Rafałówce w tym remont pokoi dziecięcych i wychowawców, aneksów kuchennych, korytarzy, adaptacja pomieszczeń na salę do zajęć terapeutyczno-sportowych, jadalnia, remont pokoju psychologa, dyrektora oraz sekretariatu, remont kominów i dachu.
Numer ogłoszenia: 82291 - 2009; data zamieszczenia: 29.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane


Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego.


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Dom Dziecka , Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865.


I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń Domu Dziecka w Rafałówce w tym remont pokoi dziecięcych i wychowawców, aneksów kuchennych, korytarzy, adaptacja pomieszczeń na salę do zajęć terapeutyczno-sportowych, jadalnia, remont pokoju psychologa, dyrektora oraz sekretariatu, remont kominów i dachu..


II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont pomieszczeń Domu Dziecka w Rafałówce w tym remont pokoi dziecięcych i wychowawców, aneksów kuchennych, korytarzy, adaptacja pomieszczeń na salę do zajęć terapeutyczno-sportowych, jadalnia, remont pokoju psychologa, dyrektora oraz sekretariatu, remont kominów i dachu. 2. Opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ, przedmiary robót stano-wiące załącznik nr 4 do SIWZ. Zakres robót budowlanych; Zakres prac przewidzianych do wykonania na piętrze. Remont korytarza. - Zerwanie wykładziny z tworzyw sztucznych. - Rozebranie elementów stropu drewnianego: desek podłogowych, ślepej podłogi oraz polepy. - Impregnacja ognioochronna elementów stropu drewnianego: belek stropowych desek i płyt. - Wykonanie ślepej podłogi z desek a następnie rozłożenie na niej foli pa-roizolacyjnej oraz izolacji z wełny mineralnej grubości 10 cm. - Wykonanie nowych warstw podłogowych z dwóch warstw płyt OSB ułożonych na rusz-cie drewnianych pomiędzy którymi rozłożyć należy folie izolacyjną. - Na przygotowanych uprzednio płytach OSB wykonać należy wysoko elastyczną wylew-kę samopoziomującą a następnie przykleić wykładzinę z tworzyw sztucznych oraz przy-kręcić listwy przypodłogowe. - Na już przygotowanych ścianach należy wykonać tynk mozaikowy o uziarnieniu do 2 mm. - Korytarz od holu oddzielić należy przeszkoloną ścianką aluminiową z drzwiami dwu-skrzydłowymi o odporności ogniowej EI 60. Pokoje dziecięce. - Zerwanie wykładziny z tworzyw sztucznych. - Rozebranie elementów stropu drewnianego: desek podłogowych, ślepej podłogi oraz polepy. - Impregnacja ognioochronna elementów stropu drewnianego: belek stropowych desek i płyt. - Wykonanie ślepej podłogi z desek a następnie rozłożenie na niej foli paroizolacyjnej oraz izolacji z wełny mineralnej grubości 10 cm. - Wykonanie nowych warstw podłogowych z dwóch warstw płyt OSB ułożonych na rusz-cie drewnianych pomiędzy którymi rozłożyć należy folie izolacyjną. - Na przygotowanych uprzednio płytach OSB wykonać należy wysoko elastyczną wylew-kę samopoziomującą a następnie przykleić wykładzinę z tworzyw sztucznych oraz przy-kręcić listwy przypodłogowe. - Ze ścian w pokojach należy zdementować boazerie a następnie wykonać niezbędnych uzupełnień i napraw tynku. - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV. - Montaż osłony na grzejniki oraz listwy odbojowe na ścianach z płyty meblowej. - Wykonanie wentylacji pomieszczeń poprzez wyprowadzenie przewodów przewodów z rury spiro ponad dach kończąc wylot kominkami wentylacyjnymi. - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Aneks kuchenny. - Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej. - Rozebranie elementów stropu drewnianego: desek podłogowych, ślepej podłogi oraz polepy. - Impregnacja ognioochronna elementów stropu drewnianego: belek stropowych desek i płyt. - Wykonanie ślepej podłogi z desek a następnie rozłożenie na niej foli paroizolacyjnej oraz izolacji z wełny mineralnej grubości 10 cm. - Wykonanie nowych warstw podłogowych z dwóch warstw płyt OSB ułożonych na rusz-cie drewnianych pomiędzy którymi rozłożyć należy folie izolacyjną. - Wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych. - Uzupełnienie okładziny ściennej z płytek. - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV. - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Zakres prac przewidzianych do wykonania na parterze. Pokój do zajęć terapeutyczno sportowych oraz jadalnia. - Zerwanie wykładziny z tworzyw sztucznych. - Remont posadzek cementowych. - Wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości do 5 mm. - Przyklejenie wykładziny z tworzyw sztucznych oraz przykręcenie listw przypodłogowych. - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV. - Montaż osłony na grzejniki z płyty meblowej. - Malowanie stolarki drzwiowej. - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. - Montaż drabinek sportowych. Aneks kuchenny - Rozebranie posadzki z płytek na zaprawie cementowej. - Remont posadzek cementowych. - Wykonanie wylewki samopoziomującej o grubości do 5 mm. - Wykonanie posadzki z płytek z kamieni sztucznych. - Uzupełnienie okładziny ściennej z płytek. - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV. - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Korytarz. - Wymiana skrzydeł drzwiowych wewnętrznych wraz z ościeżnicami drewnianymi. - Tynkowanie i malowanie ościeży. - Uzupełnienie posadzki w progach. Zakres prac przewidzianych do wykonania w piwnicy. Pokój psychologa oraz sekretariat i pokój dyrektora. - Zeskrobanie starych farb emulsyjnych i olejnych. - Wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach. - Malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi. - Obsadzenie na podokiennikach nakładek z PCV. - Malowanie stolarki drzwiowej. - Wymiana instalacji elektrycznej wraz z osprzętem. Zakres prac przewidzianych do wykonania na dachu budynku. Remont dachu oraz kominów. - Drobne naprawy pokrycia dachowego polegające na wstawieniu łąt oraz zakitowaniu. - Wymiana tynków na kominach ponad dachem. - Obsadzenie kratek wentylacyjnych w kominach. - Malowanie kominów farbami silikonowymi. - Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna z profili PCV. - Wykonanie podbitki typu Siding. Informacje o terenie budowy Plac budowy zlokalizowany jest wewnątrz budynku. Przekazanie placu budowy Zamawiający w terminie określonym w umowie o wykonanie robót budowlanych protokolar-nie przekaże Wykonawcy plac budowy wraz ze wszystkimi wymaganymi uzgodnieniami prawnymi i administracyjnymi i niniejszą specyfikację techniczną. Wykonawca nie będzie wykorzystywał placu budowy do innych celów niż prace wynikające z umowy o wykonanie robót budowlanych. Przy wykonywaniu robót budowlanych należy stosować wyroby budowlane o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo zaprojektowanym i wykonanym obiektom budowla-nym spełnienie wymagań podstawowych określonych w art. 5 ust.1 ustawy Prawo Budowla-ne z dnia 7 lipca 1994r. Przewidziane do zastosowania wyroby budowlane powinny odpowiadać wymaganiom okre-ślonym w Ustawie z dnia 16 kwietnia 2004r o wyrobach budowlanych (Dziennik Ustaw z 2004r Nr 92, poz. 881) UWAGA: Wszelkie wskazane w przedmiarze z nazwy wyroby należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych i standardów jakościowych. Zamawiający do-puszcza wykonanie prac innymi materiałami z zastrzeżeniem że nie odbiegają one ja-kością i standardem od przyjętych w kosztorysie Zamawiający dopuści do użycia tylko te wyroby budowlane, które posiadają: certyfikat na znak bezpieczeństwa, wykazujący, że zapewniono zgodność z kryteriami technicznymi określonymi na podstawie Polskich Norm, aprobat technicznych oraz właściwych przepisów i dokumentacji technicznych, deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną w przypadku wyrobów, dla których nie ustanowiono Polskiej Normy, jeżeli nie są objęte certyfikacją. W przypadku wyrobów budowlanych, dla których ww. dokumenty są wymagane, każda partia dostarczona na plac budowy musi posiadać dokumenty, określające w sposób jednoznaczny ich cechy. Produkty przemysłowe muszą posiadać ww. dokumenty wydane przez producen-ta, a w razie potrzeby poparte wynikami badań wykonanych przez niego. Kopie wyników tych badań będą dostarczone przez Wykonawcę Zamawiającemu..


II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.42.21.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7, 45.31.00.00-3, 45.26.19.00-3.


II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM


III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyn-ności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie, wykonali należycie min. 3 roboty budowlane polegające na przebudowie, remoncie lub budowie obiektów budowlanych o warto-ści min. 100.000,00 zł. brutto każda; dysponują potencjałem technicznym w szcze-gólności muszą dysponować minimum betoniarki 250 litrów min. 2 szt., spawarkę elektryczną -1 szt., urządzenie do spawania gazowego - 1 szt., młoty wyburzeniowe - 2szt. oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczegól-ności dysponuje osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi i jest człon-kiem właściwej izby samorządu zawodowego, 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wyko-nanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, sto-sownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia. 3. Wymagany okres gwarancji minimum 36 miesięcy..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) oraz wypełnionym kosztorys ofertowy sporządzonym na podstawie przedmiarów robót (załącznik nr 4 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Za-mawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podsta-wie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia sta-nowiącym załącznik nr 6 do SIWZ). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodza-jem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z poda-niem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów po-twierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. W szczegól-ności wykonali należycie min. 3 roboty budowlane polegające na przebudowie, remoncie lub budowie obiektów budowlanych o wartości min. 100.000,00 zł. brutto każda - referencje (na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ). Potencjał kadrowy. Wykaz osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Należy załączyć kserokopie dokumentów określających uprawnienia i kwalifikacje. Wymaga się aby Wykonawca dyspono-wał osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - w szczególności dysponuje min. 1 osobą uczestniczącą w wykonaniu zamówienia, która posiada uprawnie-nia budowlane do kierowania robotami ogólnobudowlanymi i jest członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, (aktualne zaświadczenie izby), na for-mularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności muszą dysponować minimum betoniarki 250 litrów min. 2 szt., spawarkę elek-tryczną -1 szt., urządzenie do spawania gazowego - 1 szt., młoty wyburzeniowe - 2szt. (na formularzu stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finanso-wej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem po-datków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatko-wego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składa-nia ofert. Zaświadczenie z ZUS, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpie-czenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.



IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.sinn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta - administracja.


IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta - administracja.


IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).





Liczba pobrań
Trwa wczytywanie metryki. Proszę czekać.
Liczba komunikatów: 51 Numer strony: 2  3  4  5  6  
Informacja wytworzona przez:
Justyna Nogala
email: pow@rafalowka.pl tel.:+48438296785 fax: +48438296865
, w dniu:  29‑05‑2009 11:12:00
Informacja wprowadzona do BIP przez:
Maria Holak
email: pow@rafalowka.pl tel.:0438296785 fax: 0438296865
, w dniu:  $dateTool.format("dd-MM-yyyy HH:mm:ss", $date).replace(" ", " ").replace("-","‑").replace(" 00:00:00", "")
Data ostatniej aktualizacji:
31‑01‑2019 09:13:26
Ilość wyświetleń:
Trwa wczytywanie
Wczytywanie danych...
Lp. Rodzaj zmiany article-history-date-create Wytworzono przez Wprowadzono przez Akcje
article-history-load-more
article-show-archive