Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na wykonanie usługi polegającej na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.
Rafałówka: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.
Numer ogłoszenia: 273175 - 2012; data zamieszczenia: 28.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256139 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka - jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MAXI - FOOD Usługi gastronomiczne Jarosław Wiśnik, ul. Przyszkole 42, 93-552 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78980,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 97142,70
- Oferta z najniższą ceną: 97142,70 / Oferta z najwyższą ceną: 162900,00
- Waluta: PLN.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na usługę polegającą na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.
Rafałówka: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem.
Numer ogłoszenia: 837 - 2012; data zamieszczenia: 02.01.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 311759 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka - jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków oraz ich dostarczaniu do siedziby Zamawiającego własnym transportem..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, oraz dostarczaniu ich własnym transportem do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H.U. ALEKSANDRA Aleksandra Kulawiak, Wróblew 9, 98-285 Wróblew, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 182356,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 165345,00
- Oferta z najniższą ceną: 165345,00 / Oferta z najwyższą ceną: 191625,00
- Waluta: PLN.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na rozbudowę budynku Domu Dziecka w Rafałówce - Etap I dobudowa klatki schodowej..
Rafałówka: Rozbudowa budynku Domu Dziecka w Rafałówce - Etap I dobudowa klatki schodowej.
Numer ogłoszenia: 193299 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174787 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka - jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa budynku Domu Dziecka w Rafałówce - Etap I dobudowa klatki schodowej..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa budynku Domu Dziecka w Rafałówce - Etap I dobudowa klatki schodowej. Inwestycja pn. dobudowa klatki schodowej przewiduje następujące roboty: roboty rozbiórkowe; wykopanie i wykonanie fundamentów; postawienie ścian; wykonanie schodów i stropów żelbetowych; wykonanie dachu; posadzki i ułożenie płytek kamionkowych; wykonanie tynków wewnętrznych i gładzi gipsowych; malowanie; zamontowanie stolarki okiennej i drzwiowej; wykonanie instalacji elektrycznej; wykonanie tynków zewnętrznych; ocieplenie ścian i malowanie; obróbki blacharskie; położenie kostki brukowej. Szczegółowy opis robót zawierają: załącznik nr 8 do SIWZ - kosztorysy nakładcze i przedmiary, dokumentacja techniczna oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Inwestycja obejmuje dobudowę klatki bez dźwigu i co. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji...
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.11.20.00-5, 45.26.22.10-6, 45.26.25.00-6, 45.26.23.00-4, 45.26.10.00-4, 45.40.00.00-1, 45.42.10.00-4, 45.32.10.00-3, 45.31.10.00-0.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAFIT Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84L, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 138888,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 135581,15
- Oferta z najniższą ceną: 135581,15 / Oferta z najwyższą ceną: 135581,15
- Waluta: PLN.
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia na remont Domu Dziecka w Rafałówce.
Rafałówka: Remont Domu Dziecka w Rafałówce.
Numer ogłoszenia: 189449 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 162533 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Dom Dziecka - jednostka samorządu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Domu Dziecka w Rafałówce..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Remont Domu Dziecka w Rafałówce. Inwestycja przewiduje remont pomieszczenia gospodarczego (piwnica), pomieszczenia magazynu (piwnica), remont dachu, malowanie zalanych pomieszczeń, remont zewnętrzny budynku domu dziecka. Szczegółowy opis robót zawierają: załącznik nr 6 do SIWZ - kosztorysy nakładcze i przedmiary oraz Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. Na wykonany przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-0, 45.41.00.00-4, 45.44.21.00-8, 45.26.19.00-3, 45.26.23.00-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GRAFIT Sp. z o.o., ul. Jana Pawła II 84L, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia(bez VAT): 51604,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
- Cena wybranej oferty: 43605,71
- Oferta z najniższą ceną: 43605,71 / Oferta z najwyższą ceną: 62221,70
- Waluta: PLN.
ogłodzenie o udzieleniu zamówienia- usługi - żywienie
Rafałówka: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce..
Numer ogłoszenia: 377371 - 2008; data zamieszczenia: 23.12.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 342323 - 2008r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka, Rafałówka 2, Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, faks .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce...
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce. Usługa obejmuje przygotowanie posiłków całodobowych dla 30 dzieci w ilościach: śniadanie - 10950 porcji, II śniadanie - 10950, obiad - 10950 porcji, powieczorek 10950 porcji, kolacja 10950 porcji oraz zaopatrzeniu kuchni mlecznej w artykóły spożywcze w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku...
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 199513.99 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.12.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymiw Rafałówce, Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 199513.99
- Oferta z najniższą ceną: 199513.99 oferta z najwyższą ceną: 199513.99
- Waluta: PLN.
informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty na usługę żywienia
Dom Dziecka w Rafałówce informuje, że w postępowaniu w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej przedmiotu zamówienia mniejszej od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Pzp, ogłoszonego w BZP, BIP oraz na tablicy ogłoszeń w dniu 01.12.2008 roku na usługę polegającej na przygotowaniu posiłków, zaopatrywanie kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego, tj. do Domu Dziecka w Rafałówce dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej
dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce
98-290 Warta
w cenie 213.167,31 zł. brutto, (słownie zł: dwieście trzynaście tysięcy, sto sześćdziesiąt siedem , 31/100). Oferta najkorzystniejsza cenowo. Jedyna w postępowaniu. Oferta otrzymała 100 pkt.
INFORMACJA
o wyborze najkorzystniejszej oferty
Rafałówka: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce.
Numer ogłoszenia: 342323 - 2008; data zamieszczenia: 01.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Dziecka , Rafałówka 2, 98-290 Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: usługa polegająca na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do siedziby Zamawiającego tj. do Domu Dziecka w Rafałówce. Usługa obejmuje przygotowanie posiłków całodobowych dla 30 dzieci w ilościach: śniadanie - 10950 porcji, II śniadanie - 10950, obiad - 10950 porcji, powieczorek 10950 porcji, kolacja 10950 porcji oraz zaopatrzeniu kuchni mlecznej w artykóły spożywcze w okresie od 1 stycznia 2009 roku do 31 grudnia 2009 roku..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00-6, 55.52.00.00-1.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki zawarte w art. 22 a w szczególności: 1) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy w tym okresie, wykonali należycie min. 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł. brutto; 2) Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej, 3) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, stosownie do art. 24 ustawy. 2. Stwierdzenie spełnienia warunków odbędzie się poprzez analizę i ocenę dokumentów żądanych przez zamawiającego od Wykonawcy za pomocą formuły spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1. Wypełnioną i podpisaną ofertę (na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy (na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ). 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp Zamawiający żąda: Odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub dokument potwierdzony w tym terminie przez organ wydający. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (na formularzu oświadczenia stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ). 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda : Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje. W szczególności Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, iż wykonał należycie min. 1 usługę tożsamą z przedmiotem zamówienia o wartości min. 100.000,00 zł. brutto (na formularzu stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ) 6. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda: Polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Oświadczenie że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności albo oświadczenie, że zostało wstrzymane w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ) Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub że uzyskał zgodę na odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (na formularzu stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip-domdziecka.rafalowka.spsieradz.finn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 10:00, miejsce: Dom Dziecka, Rafałówka 2, 98-290 Warta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ogłoszenie o udzieleniu zamówienia - roboty budowlane
Rafałówka: Adaptacja pomieszczenia na aneks kuchenny oraz remont pokoi dziecięcych.
Numer ogłoszenia: 228601 - 2008; data zamieszczenia: 22.09.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
Tak, numer ogłoszenia w BZP: 193663 - 2008r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Dom Dziecka, Rafałówka 2, Rafałówka, woj. łódzkie, tel. 043 8296785 lub 8296865, fax .
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: jednostka organizacyjna samorzadu powiatowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Adaptacja pomieszczenia na aneks kuchenny oraz remont pokoi dziecięcych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia:
Adaptacja pomieszczenia na aneks kuchenny - rozebranie boazerii i podłóg; remont ścian, podłóg i warstw stropowych; położenie gładzi gipsowych na ścianach i sufi-cie; malowanie; przebudowa instalacji elektrycznej; licowanie ścian i podłóg płyt-kami; wykonanie podejść odpływowych z PCV; montaż zlewozmywaka i umywalki; Remont pokoi dziecięcych - rozebranie boazerii i podłóg, remont ścian, podłóg i warstw stropowych, położenie wykładziny podłogowej PCW; położenie gładzi gip-sowych na ścianach i suficie; malowanie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.44.20.00-7.
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części:
30289.93 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22.09.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT:
3.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU GRAFIT s.c. Marcin Gwis, Roman Kałuża, Ryszard Mes, ul. Jana Pawła II 84L, 98-200 Sieradz, kraj/woj. łódzkie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 30289.93
- Oferta z najniższą ceną: 30289.93 oferta z najwyższą ceną: 35612.45
- Waluta: PLN.
umowa o świadczenie usługi żywienia
W dniu 19.12.2007r. zawarto umowę nr 23/2007 pomiędzy Domem Dziecka w Rafałówce a wyłonionym w wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Samodzielnym Publicznym Specjalistycznym Zakładem Opieki Zdrowotnej dla Dzieci ze Schorzeniami Dróg Oddechowych i Zespołami Nerwicowymi w Rafałówce. Umowa dotyczy świadczenia usługi polegajacej na przygotowywaniu posiłków, zaopatrywaniu kuchni mlecznej w artykuły spożywcze oraz dostarczaniu posiłków i artykułów spożywczych własnym transportem do Domu Dziecka w Rafałówce w okresie od 1 stycznia 2008r. do 31 grudnia 2008r..